17 Ağustos 2012 Cuma

Leyleği de havada görmedim ama?

Interrail yazılarımı tamamlarken, çok değil iki hafta kadar önce yani, şöyle bir mesaj aldım:

"Pegasusta indirim var 17 agustosa kadar alırsak bileti.

istanbul-amsterdam + kopenhag-istanbul 190 TL.


istanbul-amsterdam + zürih-istanbul 180 TL.

Somestrda falan gitsek mi bi haftalıgına. acil cevap"

Bu noktada bilgisayarın başından fırlayarak evin içinde deli danalar gibi koşturduğumu itiraf ediyorum. Evet biliyorum, daha bir ay önce Amsterdam'daydım ama blogda da belirttiğim gibi Amsterdam'da olduğum süreyi iyi değerlendirebildiğimi düşünmüyorum. Bu sefer, daha bilinçli ve daha çılgın gitmeye karar verdim.

Aslında plan Zürih'e inip İsviçre'de şöyle bir gezinip, uçakla Amsterdam'a geçmekti. Oradan da Düsseldorf'a geçip yine uçakla memlekete dönecektik. (Amsterdam uçuşları biraz pahalı da.)

Daha sonra çeşitli sebeplerden bu planı tam tersine çevirmek zorunda kaldık. Giderken Amsterdam'a uçup, orada az biraz takılıp, sonra İsviçre'ye gitmek söz konusu oldu. Bu seferki plana kayak da dahil edildi.

Açık konuşmak gerekirse ben kayaktan korkuyorum. Hayır, hiç kaymadım ama yine de korkuyorum. Planın bu kısmına dahil olmak istemedim. Üzerine bir de başka planlarım çıktı (itiraf: annemler "Sömestrda seni hiç göremeyecek miyiz?" dedi) diye ben sadece Amsterdam yapıp, oradan hemen geri dönmeye karar verdim.

Bu konuşmalar, planlar vs. Skype üzerinden bir buçuk haftadır yapılıyor. Neden bu zamana kadar size anlatmadım? Çünkü biletlerimi tam da bugün aldım. Her şeyin kesinleşmesini bekledim. Böylece bu yazın başındaki "Vaka-i Peru"yu yaşamamış oldum.

Vaka-i Peru mu? Onu da Peru'ya gitmeden önce anlatırım artık. :)

***Kendime Not: Demek ki neymiş? Bundan sonra aralıksız olarak uçak bileti indirimlerine bakılıyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder